Symbool voor een hoge kwaliteit
Al vele jaren staat Drukkerij Bakker en dus de mensen daarachter symbool voor een hoge kwaliteit van ons drukwerk. Maar ook als het gaat over het meedenken over de...
Point-of-sale (POS) materiaal staat voor al het materiaal dat de verkoop van producten ondersteunt. Het wekt de aandacht van uw klanten. Als u de juiste winkeldisplays, posters en andere point-of-sale materialen gebruikt, legt u de focus op de producten en diensten die u het liefst onder de aandacht wilt brengen. Of dit nu speciale (spaar)acties en aanbiedingen zijn of nieuwe producten die u wilt promoten. Drukkerij Bakker levert een totaalpakket aan reclamemateriaal voor winkels en showrooms.
Weten wat de opties zijn voor uw POS materiaal? Neem dan contact met ons op
Onderzoek wijst keer op keer uit dat mensen (aankoop)beslissingen voor het grootste deel onbewust maken. Ze zijn te beïnvloeden en te overtuigen door het gebruik van de juiste beelden en teksten.
Het aanpassen van uw POS materiaal haalt klanten over om juist uw producten te kopen.
Een verbetering van het reclamemateriaal in uw bedrijf, kan daarom ook uw omzet verhogen.
Een voorbeeld hiervan is het weglaten van euroteken, door de prijs zonder euroteken neer te zetten, legt u minder de nadruk op de prijs en meer op het product zelf. Maar zo zijn er nog veel meer do’s en don’ts bij het maken van POS materiaal.
Wij helpen u van idee/ontwerp tot aan productie en alles wat daar tussenin zit. Welk budget u ook heeft, u krijgt altijd een passend voorstel om de POS materialen voor uw bedrijf te verbeteren. Tegen een scherp tarief en snel geleverd.
Drukkerij Bakker heeft de mogelijkheid om uw drukwerk net dat beetje extra’s te bieden. Wij staan voor kwaliteit en bieden verschillende mogelijkheden voor afwerking om uw drukwerk extra uitstraling te bieden. Een mooi visitekaartje richting uw doelgroep. Wij passen diverse afwerkingsmethodes toe bij uw drukwerk.